hey there strangers, jgn lupa drop your link dkt bwh entry okay

Saturday, August 21, 2010

.panjang cerite.



pg ni, turun dr teksi, jln ngan muke innocent tp serabai, dgn bju sama gi kuliah smlm, kedut2, naik hostel.. masuk uma, housemate tye, "syu, where have u been?"..."err, panjang cerita.."..


oke, cerita yg pjg dipendekkan, dan dipanjang kn semula..


smlm, lps kelas, join la ROQ.. tp, jd audience je...pdhl aku sepatut nye a part of them, the organizer.tp, aku rase cm x lyk nak join diorg. ye la slh aku jgk.. haih.x nak ckp psl tu. then ptg gi pulak bank islam, dkt2 ngan giant. gi ngan efa ngan kiki. pastu singgah la giant jap. then, nad ngan kak pa' pulak nak dtg. efa ngan kiki da blk dulu. bile da jumpe nad, ade gak usha2 prebet.tp prebet bz. kalo nak, lmbt lg bole dpt. pdhl aku ade date iftar ngan kak nadh & calipah. ish.maka, aku pun x dpt la nak sampai hostel on time. join la nad, kak pa' ngan dijah bbuke kat kfc uh. da tu. lmbt gile, tumpang solat maghrib kat uia. then kak pa' ajak la solat terawih kat masjid nilai tuh. buat 8 pastu blah la, ape lg.hahah. aku yg da start sakit kepale sbb smlm tdo kul 3.30 pg ni pun last2 ttumbang la dgn jaya nye kat katil nurul. nasib baek aku tdo statik sbb pnt sgt.kalo x aku da tjatuh kot kat tingkap yg tbukak tepi katil nurul tuh.hahaha.then pg sahur ngan diorg. btolak blk dlm kul 9 pg.. dan aku pun bjalan ngan baju smlm tu, dan beg gi kuliah... naek hostel.........

No comments: