hey there strangers, jgn lupa drop your link dkt bwh entry okay

Wednesday, November 24, 2010

jb dating


yippie yeay.
jb akhir nye.

lps byr duit.akhirnye cik 'teksi' stuju bwk aku g naek jb.duk uma teah.hehe
g skola hr rabu.mlm b4 tu duk kecoh pasal dressing.haiyo.belasah je la.
pg tu aku ngan teah sampai agak awal dr diorg.maka duduk la mnunggu bagai nak bjanggut.
oh.siap tnampak Inche' A yg same kuliah ngan aku tu.
last2 jumpe dak2 f5 yg akhirnye abes sesi mohon restu.hahah.sian bee, aku tipu sunat kat die.
ckp aku x bole dtg.sbnr nye nak suprise kan adik2.sbb dlm ramai2.aku la slalu muke no-show.
tira pulak, sampai nanges plak die.hehe.tacing.
hehe.sayangnye.nak jumpe junior yg thn ni f2 x dpt.sbb diorg exam.isk3.
nak jumpe u.hawanis n u.zuraidah pon x dpt.sbb sorg anak die sakit, sorg lg, die yg dmm.
hmm...jumpe la cikgu2 laen.mcm2 reaksi.ha ha ha.aku hanya mampu gelak besar.[sarkastik]
ade sorg mcm x nak pndg lgsg.
a few lyn mcm biase.
a few lyn tp secare x sedar ter-buat muke.
kami, buat biase.
aku.gelak besar dlm ht.
ade sorg cikgu tu ckp pd kwn aku
"laen pnampilan skang.."
spt aku yg prnh jugak dgr bende ni dulu
kami gelak saje.

walau apapun, aku
rindu rindu rindu
sekolah hidayah
x kire mcm mne
aku IA ttp penyayang-skola
dulu, masa mule2 masuk,
aku x phm,tp aku cube sabar n cube utk phm
dan skang ni, aku mintak utk skola buat bende yg sama utk aku.

aku mungkin nmpk beza luaran
mungkin juga dlmn skali
mungkin kerana aku mmg da brubah
atau mungkin juga ianya kerana aku hanya tgh cr diri sndiri
mungkin sedang hilang arah sebentar
aku tgh sbr dlm usaha ni
aku hrp mrk juge sama.

sgt best dpt sama2 dgn kwn2 lama.
tp aku tipu la kalo aku kata keadaan masih cam dulu.
ape yg aku tau, moment2 time still skola dulu,
x kan dpt ulang blk.
mmg la sblm kuar skola dulu siap yakin keadaan x kan b'ubah
kalo org tye skang, still x nak ngaku yg keadaan da b'ubah.
tp, that's the fact
things have changed
but i'll take the best that i can get
and cherish it
so, thanx guys,
4 all the time and moments that we share







hmm dpt tlg parents teah best juge.
oh.mmg mmg mmg seronok.
terima kasih mak cik n pak cik
sbb tanggung bil air n api spjg sye duk situ
sbb bg sye yg sentiase lapar ni makan
sbb bg sye yg kuat tido ni tmpt beradu
sbb bg sye yg cpt boring ni keje
time kasih..hehe.

also, credits to angah yg jd driver kami n cik 'teksi':kak epit
credits to all that present that day,
maryam, qeeyo, teah, alifah, shaf, amirah, W hanan, kwn amirah
hanan H, afiqah, hazirah

tifa, mazya, sorie u guys can't make it
maybe next time then.




No comments: