hey there strangers, jgn lupa drop your link dkt bwh entry okay

Monday, April 26, 2010

ronggeng

7 hb april 2o1o

so, hr ni planning ronggeng. gi amik sijil bhnti kat skola. pastu gi suke ria ngan member. credit to abah yg bwk keta. diorg ade urusan plak kat jb. kat skola, jumpe bdk2 n adik2. ade jugak yg mate senget sbb mungkin x btudung bulat n berstokin. dont really mind them . yg gi skali ade tfah, nad, aman ngan teah. oh, cerita x best nye bile kat pejabat. tunggu lame. and ade insiden nak elak org sbb nak selamat kan member. mcm2. jumpe gak shaf ngan ayeen. fuhh. coincidence yg best. tp kali ni jumpe tirah tp x jumpe bee. terbalik plak ngan hr tu. kat skola, byk btol muke2 ustzh yg baru. x kenal la pulak. bg salam je la. x tegur lebih2. ye, plg pntg skali jumpe mama anis . rindu kena basuh ngan clorox.hihi.





x lama kat skola. then sume g umah aman. except teah. siap2 sume. tgk steamer yg aman baru bli. [ keep ur mind out of the gutter, please ]. haha. the best thing psl ronggeng ni, is the journey nak g cs tuh. kitorg naek teksi.[aku duk dpn cam biase]. then naek bas. ouh. dlm byk2 bas yg aku prnah naek, yg ni lbey krg standard tumpang bas skola yg penuh ngan budak2 skola rendah. [ye, penuh ngan bau peluh dan bawang]. then da sampai cs.. decide nak tgk cite melayu. layan kan Aman. sbb ni last crite melayu die.pasni nak g NZ da.









sebelum masuk tu bli popcorn ngan air. yeay! dpt matching botol train ur dragon ngan aman. huhu [mode:childish]. tp pape pon, aku mmg x nak tgk crite melayu pasni. mmg x berape nak minat n still not convinced yg worth it utk g sejauh tu utk tgk crite melayu.haih. then lepak kat roibo.aku ikut tifa ngan aman yg sebok keja mamat mata biru. nad sibuk bende laen. tp x lame sgt pon hang-out. pastu da blk da. mama abah amik kat tepi cs tu. huu~ bile la dpt klua lg cm tu gak nye. blk tu baru find out yg sijil aku ttinggal pd tifa n die tulis tempat kelahiran aku kat sungai petani. padahal kl okay.