hey there strangers, jgn lupa drop your link dkt bwh entry okay

Thursday, March 3, 2011

di sebalik tabir blog

BEN ASHAARI

hello readers,
aku nak join segmen Ben

hehe . .
oke start . .:face44:


aku start blogging dr form 5 . . [ bagusnye . . nak pekse la sibuk2 nak online :face30:] haha .
dulu , aku mmg completely tulis blog utk diri sendiri je . .
tp skrg tak . . hehe . skang ni aku consider readers jugak .
blogging is a daily must do .
kalo x post entry pon , blogwalking pon jd la . .
kalo x lame , sekejap pon jd la
[ gile kronik aku nih:face60: ]
aku minat photography , lomography , travel , music , crafts , design
dan byk lg . .
so , blog aku has everything all over it .
korg , jom la ramai2 vsit blog aku slalu :face45:


jumlah follower : 144 [at 10:47PM 3/3/2011]
and still counting
[ moge2 ]

Q : Jika anda tak punya blog , apakah yang akan anda lakukan di dunia maya ini ?
A : harus la facebook stalk anak2 ikan yg available kan . .
haha . . [ kidding:face6: ]
A sebenar : jd you tube addict kot . .

Q : Ceritakan kepentingan blog kepada anda
A : ohemgee ! kalo xde blog , melopong la aku hr2 .
tension x dpt share ape2 dgn org .
bila ade blog ni , aku ade tmpt utk have my say on things .
org nak dgr ke x nak ke ,
aku still bole express ape yg aku nak . .
i loooooiike ~

Q : Blog feveret yang wajib singgah hari hari .. Kenapa dan mengapa ?
A : hmm . . blog adik2 & member . .
sbb : aku gile rindu diorg,
so, aku nak tau update diorg . .
ada url diorg kat tepi blg aku .
yg ni . .






10 comments:

rafolian::::~ said...

thanx for visiting

Unknown said...

woww.perindu anwar.

rafolian::::~ said...

hey, jgn salah anggap k.

hanni.azmi said...

salam ziarah.. =))

Nur Farah said...

jenjalan kat sini.. XD

Pak Aji said...

lepak kat cni kejap.. dtg dr blog abg ben..

aliarosli said...

tengok pic macam my kawan
samelah kite
moge result gempak same2

datang spotcheck dari BA
semoge berjaye
salam kenal

ade mase tolong votekan

http://blueberrybun185.blogspot.com/2011/03/kalaw-suke-vote-blog-ini.html

last 10mac2011

mas saari said...

singgah dari blog abg ben
salam perkenalan..

jom join contest saya!
http://masikarfan.blogspot.com/2011/03/contest-makan-paling-comot.html

Lulu Caldina said...

minta gula2 tu..ngee

Prince said...

"nice entry tau... dtg dari blog abg ben.... jom bce petua orang2 tua tntg soal kecntikan tubuh badan..."

selamat berkenalan ye...:)